Friday, April 16, 2010

pink+purple cuppies


Masih lg dgn buttercream cupcakes.. huh.. aku mmg x leh nk pencen laa wei.. dh terlanjur.. x leh nk patah balik dah.. huhuhu.. aku lak spesis kesian betol kt kastemer.. mulut ni x reti nk cakap TAK BOLEH.. asyik bolehhh je..

But.. aku anggap ini semua sebagai REZEKI.. tol dak? kawan2 dan family bnyk bg semangat utk aku teruskan biz ni.. ermm.. TQ semua.. i love u all..

Aceli biz baking ni x untung mana bagi yg biz cam aku ler.. yg wat homemade kecil2an ni.. sebabnyer.. bahan&barang aku beli skit2.. harga beli skit2 dgn borong lain.. jauh murah kalu beli borong.. kalu aku beli bahan2 bnyk2 pehtu x de tempahan jawabnyer buruk laa semua bahan2 tu.. rugi lg ada.. so aku terpaksa beli bila ada tempahan sahaja.. dat's why dgn aku x leh tempah last minute.. kecuali kalu bahan2 dh kebetulan mmg ada stok kt umah..

Aku bukan x nk serius baking.. cuma maybe lom masa lg.. as aku cakap b4 this.. keadaan aku dgn study ni cam agak terganggu skit.. one more.. aku lom betol2 yakin dgn produk aku.. selalu je rasa buruk je deco aku.. sbb aku x penah attend any kursus baking.. hanya mntk pandangan dan pendapat kawan2 baking yg lain.. TQ pada yg sudi bantu xpecially Kak Nina..

So.. berbalik kepada gambo kt bawah ni.. tempahan dari kakak ipar aku.. Kak chik.. 16pcs vanilla cupcakes.. dan juga tempahan ke dua dari Diana Ikip.. 25pcs vanilla cupcakes jugak.. Thanks to both of you..

Now.. FB dh kena block kt opis.. so aku x dpt laa nk beramas mesra dgn kawan2 kt FB.. sedih dan kecewa sgt.. aku dan kawan2 rasa itu satu tindakan drastik yg x professional langsung.. why? ada sebab2 nyer... malas nk citer.. kang kena block plak BLOGSPOT.. huhuhu.. haru!

Aceli FB ni akan jadik -ve kalu yg guna itu bersikap -ve.. kadang2 kite lupe.. FB ni menghubungkan kite kepada ramai org.. kalu jenis yg add je request friend ntah dari saper2 tu lg laa bahayanyer.. so x semua mende kite perlu tulis dan share dgn semua org.. kena laa berpikir dulu sebelum publish.. so bile dh jadik gini.. nk nyesal pon x guna.. bagi org yg cam aku ni ada broadband kat umah x kisah laa sgt kan.. leh je online memalam.. tapi bagi yg x de broadband and selama ni dok online kt opis.. jawabnyer diorg akan ketinggalan teknologi terkini nie.. huhuhu..

chow!

1 comment:

ieda said...

cantik arrr zura ..
dah lama x mkn cc nieh ..
leh tempah utk 12 jerk kan ..
berapa rege zura ?? dah luper :)

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...