Tuesday, September 28, 2010

Raya Sakan Contest by Insan Tinggi

Aku bukan jenis suka sgt masuk contest2 nie..
tapi tgk blog si Jaja yg dok sakan join mcm2 contest..
aku pon teringin nk join..
x menang pon x pe laa..
asalkan nk jugak letak gambo RAYA SAKAN aku nie..

bak kata si penganjur contest nie laa..
SAKAN tu meluas..
so aku anggap gambo yg aku pertaruhkan ni SAKAN sebab...



Mak dgn abah SAKAN senyum..
since mak sakit.. agak sukar nk dptkan gambar mak senyum camnie..
abah pun sejak jaga mak sakit pon susah nk senyum..
tapi gambar raya kali nie...
Mak dgn abah senyum sgt2 sampai aku rasa nk nangis plak tgk..
bukan nangis sedih tp nangis terharu dan hepi..
i love both of u..
and aku masih x putus2 mndoakan..
agar mak cepat sembuh..

Thanks to zack sbb anjurkan contest nie..


post signature

post signature

5 comments:

[z@ck] said...

thanks sis for joining =)

best kan dapat tgok parents kita senyum lebauuu =)

JaJa'Z said...

heheh..ada jugak yang terjoint ekkkk hehhe

::Azura Rahman:: said...

zack - thanks to you sbb anjurkan contest camnie.. mmg best tgk parent kite hepi.. =)

jaja - aah tu arr.. terjangkit kt blog jaja tadi.. ekeke..

mizayusof said...

tahnaih kerana anda terpilih sebagai pemenang contest raya sakan :)

::Azura Rahman:: said...

Oh.. TQ so much Miza... ^_^

Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...