Friday, February 11, 2011

Mencuba sesuatu yg baru.. tak salah kan???

Salam ceria semua..
yeke semua org ceria?..
ada yg berduka.. oh!sabar ye..

Aceli aku sendiri pon gundah gulana..
bukan ape..
jumaat ni dh start mid-term exam..
uwaaaa... help!help!..

Tolong doakan agar aku dipermudahkan menjawab exam..
TQ..

Ok nk citer mende baru kt u oll..
maybe dh ramai pon yg tahu..
dari blog ke blog tersebar..
Kali ni aku pulak nk share..
Dapat tahu pasal ni kt blog Sue

Menarik jugak nk mencuba..
lgpon sweet je banner dia tu..
aku suka mende2 yg bergerak2 kt blog..
cam hidup je blog kan kan kan..
(walaupon aku ni x active berblogging)..

So aku copy paste step by step dari blog Sue ye..
mntk izin ye Sue..


First of all...
sila klik banner kat bawah nie..


Then.. proses mendaftar pon bermula..

Klik kat icon Heartbeat.my

Klik create account then fill in semua details..

masukkan password dan re-type utk confirmation.. klik I agree..

pegi kt atas sekali dan klik Join HB!Affiliate


klik Online Application.. dan isi semua details termasuk la cara pembayaran ke kita nanti

Klik pada My HB!Affiliate

Klik Get Code dan paste kan la kt blog korang..

Selesai sudahhhhhhhhhhh... 

Selamat Mencuba~





Kongsi Resepi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...